
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Serwis
PRZESŁANIE SPRZĘTU DO SERWISU
Drogi Kliencie, aby przesłać uszkodzone urządzenie do naszego Serwisu, włóż do paczki wraz z nim:
- dowód zakupu lub jego kserokopię,
- krótki opis dotyczący napotkanych problemów,
- podpisaną kartę gwarancyjną (jest to równoznaczne z akceptacją jej warunków),
- adres zwrotny,
- numer telefonu kontaktowego.
WAŻNE
Urządzenie na czas transportu należy odpowiedni zapakować i zabezpieczyć (rekomendujemy użycie oryginalnego kartonu/opakowania oraz kilku warstw folii bąbelkowej).
Tak przygotowaną paczkę można:
- zanieść osobiście do sprzedawcy, u którego zakupiono produkt,
- zaadresować i wysłać na swój koszt bezpośrednio do Serwisu.
Adres wysyłki:
P.H.U. SATURN - hurtownia i sklep
ul. Opolska 29 A46-070, Osiny
WAŻNE
Reklamacje nieuzasadnione, lub takie których termin gwarancji już minął, mają do kosztów naprawy, doliczony koszt przesyłki.
W pozostałych przypadkach naprawione urządzenie odsyłamy kurierem na nasz koszt.