• Serwis

PRZESŁANIE SPRZĘTU DO SERWISU

 

Drogi Kliencie, aby przesłać uszkodzone urządzenie do naszego Serwisu, włóż do paczki wraz z nim:

- dowód zakupu lub jego kserokopię,

- krótki opis dotyczący napotkanych problemów,

- podpisaną kartę gwarancyjną (jest to równoznaczne z akceptacją jej warunków),

- adres zwrotny,

- numer telefonu kontaktowego.

 

WAŻNE
Urządzenie na czas transportu należy odpowiedni zapakować i zabezpieczyć (rekomendujemy użycie oryginalnego kartonu/opakowania oraz kilku warstw folii bąbelkowej).

 

Tak przygotowaną paczkę można:

- zanieść osobiście do sprzedawcy, u którego zakupiono produkt,

- zaadresować i wysłać na swój koszt bezpośrednio do Serwisu.

 

Adres wysyłki:

P.H.U. SATURN - hurtownia i sklep

ul. Opolska 29 A

46-070, Osiny

 

WAŻNE
Reklamacje nieuzasadnione, lub takie których termin gwarancji już minął, mają do kosztów naprawy, doliczony koszt przesyłki.

 

W pozostałych przypadkach naprawione urządzenie odsyłamy kurierem na nasz koszt.

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny